31 maart 2013

Wieblaft?! #5

VAN DE REDACTIE



Wieblaft?! De wedstrijd die elke zondag rond de klok van 18 uur op onze blog zal verschijnen. Wekelijks zal iemand aan het woord gelaten worden, die ons in zijn of haar moedertaal iets meer vertelt over Brussel of zijn of haar land. Aan jullie de (al dan niet) moeilijke taak om te raden welke taal er nou eigenlijk gesproken wordt.

Hierbij het geluidsfragment van zondag 31 maart:


Denk jij te weten welke taal hier wordt gesproken? Laat het ons dan weten!
Meedoen kan tot en met vrijdag 5 april. Tijdens de volgende Wieblaft?! laten we uiteraard weten welke taal dit was, welk feitje werd onthuld en - niet minder belangrijk - wie de winnaar is. Die winnaar krijgt namelijk een leuke verrassing. Veel succes!

En ben je benieuwd naar het correcte antwoord en de winnaar van vorige week? Scroll dan snel verder!


Vorige week hoorde je Pericles Ntalakidis. Dit is wat hij ons in het Grieks vertelde:
"Hallo, ik heet Peri. Ik ben 30 jaar oud. Ik ben in België geboren maar ik ben van Griekse nationaliteit. Als ik terugga naar mijn land, geniet ik lekker van de zee en de eilandjes. Als ik zin in verandering heb, dan trek ik naar het huis van mijn vader die in de bergen woont. Het is daar heel rustig en er zijn schitterende landschappen. Soms denk ik aan mijn toekomst daar: met geiten en mijn gitaar."
Bijna iedereen wist het juiste antwoord te raden. Maar natuurlijk kan er maar eentje de winnaar zijn, en die winnaar is Christa. Zij kreeg intussen al een berichtje van ons. Niet gewonnen? Geen zorgen, waag deze week nogmaals je kans!

3 opmerkingen:

  1. Hé, ben ik dat of heeft er nog iemand met mijn naam meegedaan? :) Ik heb geen mail kunnen ontdekken maar ik heb verschillende mailadressen dus misschien is er dan wat misgegaan met . en _? Als het mijn naam plus een vrucht was of mijn naam plus achternaam (beginnend met sch) dan was ik het het en zal ik jullie even mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat ben jij! Het e-mailadres bevatte je naam + een vrucht. De mailverantwoordelijke was het even uit het oog verloren blijkbaar... Maar geen zorgen het mailtje komt eraan!

      Verwijderen
    2. Wat leuk, dan wacht ik nog even af :)

      Verwijderen

Wij omarmen elke opmerking, prangende vraag, opbouwende kritiek of lovende reactie, so shoot! Oh ja .. en bedankt!